blä

Idag mår jag inte så bra. Men det var kul igår. Det tycks hänga ihop ibland. Kul kväll - mindre rolig morgondag.

Ute på stor barrunda igår med brorsan, en dansk, fyra amerikaner och Sofia. Många billiga drinkar är inte bra för hälsan.

Stod ändå på tennisbanan imorse. Fick flashbacks från den fina nyårsaftonen för 7? år sedan som inte gick som planerat. När pappa straffade ut mig genom en timma tennis på nyårsdagen. Samma känsla nu som då. Fötterna som inte vill röra på sig, världen som snurrar snabbare än vanligt. Kan inte fokusera. Missar var och varannan boll. En distinkt smak av alkohol som letat sig in i varenda por i min mun. Den osläckliga törsten.

Gick hem och lagade mat. Diskade och jag tror att under diskningen så börjar jag nyktra till. Finfint illamående och lite mer snurr. Men jag tror att jag är på bana igen...

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja se ungdommen. Så var det inte på mintid?!?!?!

2009-05-17 @ 09:21:59
Postat av: Stina

De låter som om du hade en rolig barrunda iaf Gumman =)

Hoppas du mår prima igen nu..

Puss o kram

2009-05-17 @ 09:29:09
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: nettsi

Ränderna går aldrig ur.......

Kram

2009-05-17 @ 13:30:37
Postat av: Johan

Det gjorde vi bra !!! :)

2009-05-18 @ 06:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0