Tennis

Imorse sov jag inte vidare länge utan klev upp och åt frukost med de andra. Sen var det bara att byta om och bege sig till tennisbanan. Riktigt kul! Strålande sol och stekande värme (30 grader) men ändå så kul. Har nästan glömt hur kul det kan vara med tennis! Jag spelade tillsammans med Sofia och Siri och agerade lite coach, men de gjorde bra ifrån sig utan mina instruktioner också!

Bollade lite med G och U också. Rackarns så kul det är. Känns som stor skillnad när man fått upp sin kondition lite och lite mer muskler att spela med. Vi ska spela imorgon också, hela familjen!

Pappa, sätt fart med banan på landet. Nu är jag jätte taggad!

Idag blir det en sväng till H&M med Sofia och middag ikväll. Har pluggat lite, men nu blir det söndagsledigt.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Kul med tennisen.KAnske kan du friska upp mitt minne när du kommer hem!! vi kan väl prova banorna i Torshälla som på "den gamla goda tiden" kram

2009-05-03 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0