FF - FixarFredag

Hej fredag!
Idag blir det fix dagen lång. Efter sovmorgon och frukost samt dusch och inplock av kläder i garderoben blir det strax möte med en del av projektgruppen och planering av kick-offen! Därefter blir det lite mera fix med projektet, lite avtal och så innan det bär hemmåt igen. Det ska storstädas idag! Dammet ligger som en råttarmé i hörnen och möblerna har fått en lätt touch av grått puder. Här ska städas! Samtidigt ska jag plocka undan en del saker så att de mer juliga inslagen för plats. I love christmas! Därför blir det nog en del julpynt fram idag :)

I eftermiddag kommer älsklingen hem också. Planen är att ha städat och gjort fint innan dess så att vi kan njuta av fredagen tillsammans :)

Ska passa på att säga grattis till Karin som fyller år idag. Karin och jag lärde känna varandra på mellanstadiet där vi efter en basketmatch på vår garageuppfart bestämde att vi skulle bli bästisar. Karin flyttade sedan till Västerås men nu är hon, precis som jag, i Uppsala och vi ses lite till och från. Det gillar jag! Grattis Karin!

Ha en bra dag allihop!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0