Ljuset i mörkret

Fy vad mörkt det är ute hela dagarna! Mörkt när man vaknar, mörkt när man går hem från universitetet. Tänk att man sitter inne de få timmar ljuset är framme. Snart är det advent och det är tur, för då tänds alla julbelysningar, jirlanger, ljusstakar och stjärnor. Man kan ju inte låta bli att längta lite!

Dagen idag var produktiv. Möte nere på stan först, sen lite ringande och sedan uppsatsseminarium och en låång promenad där jag till slut inte visste vart jag var. (Fast jag visste ju det egentligen eftersom att jag kom fram där jag trodde).

Nu blir det snart middag och tvätt och sen ska jag mysa med min kärlek och äta ostbågar :)

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Lova att du aldrig går vilse och att du aldrig möter några "fula gubbar".....

Kram & trevlig kväll!

2009-11-19 @ 18:20:10
Postat av: Matilda

ja det är fruuuktansvärt mörkt ute nu! hemskt! nu är klockan halv 9, och fortfarande är det mörkt... inte nattmörkt, men ändå. och så här kommer det se ut hela dagen. SUCK. om solen ändå kunde visa sig lite ibland så skulle det genast kännas mycket lättare! haha!



så ja, det ska bli helt underbart att resa iväg nu!

2009-11-20 @ 08:33:13
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda

ja det är fruuuktansvärt mörkt ute nu! hemskt! nu är klockan halv 9, och fortfarande är det mörkt... inte nattmörkt, men ändå. och så här kommer det se ut hela dagen. SUCK. om solen ändå kunde visa sig lite ibland så skulle det genast kännas mycket lättare! haha!



så ja, det ska bli helt underbart att resa iväg nu!

2009-11-20 @ 08:33:15
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda igen

(oj, vet inte vad som hände där?! två kommentarer blev det visst....)

2009-11-20 @ 08:33:48
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Mallan

Ostbågar på en torsdag, sicken lyx:)

2009-11-20 @ 09:01:34
Postat av: Matilda

sv: ja det finns faktiskt himlans massa bra program man missar när man inte har trean, det dumma är ju att inte allt sänds på webb tv. typiskt!

2009-11-20 @ 14:57:09
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: karin

vilken mysig torsdag det låter som att du hade! kärlek och ostbågar - inte illa! :)



precis! det är verkligen ett tips att alltid maila uppsatsen till sig själv!! tänk om något skulle hända... usch, det vill man ju inte ens tänka på! november är verkligen en mörk månad, men idag lyser solen vilket känns underbart skönt! :) hoppas du njuter och har en fin helg! STOR KRAM!

2009-11-21 @ 10:04:23
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0