Pre-tenta

Så vad gör man nu? Så här några timmar innan en tenta? Pluggar massor? Läser in det allra sista? Vrider och vänder på teorier och modeller? Sliter sitt hår?

Jaa. Många kanske gör det. Men inte jag. Och inte idag.

Jag satt till halv fyra idag. Det fick räcka. Jag låtsades att jag var sjuk efter nytagna vaccinsprutan och gick hem. Nu har jag tänt ljus i lägenheten och lyssnar till regnet som smattrar utanför på rutan. Det är lugnt och skönt. Jag ska titta på några avsnitt av Lost. Äta god middag tillsammans med min kärlek, läsa en tidning och njuta av kvällen. Jag hoppas att jag inte blir sjuk heller. Men risken är nog liten, mitt immunförsvar är första klassigt.



Och imorgon är det tenta...

Kommentarer
Postat av: karin

josefin!! åhhh så fint ni har det! vad duktig och hemma-pysslig du är! lycka till på tentan imorgon! när ska jag tänka på dig? KRAM!

2009-11-05 @ 19:26:40
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: Nettsi

lycka till på tentan!!! Förståndigt att ha en lugn och sköm kväll. Kram

2009-11-05 @ 20:10:43
Postat av: Sunna

Nej nu måste jag komma och hälsa på!!! Vill se hela lägenheten nu :) Mycket fint!

Lyckat till idag nu, håller en tumme och har andra fri för jobbet!!



Puss

2009-11-06 @ 10:00:33
Postat av: Stina

Vilka mysiga bilder, ser väldigt inbjudande ut :) Jag kommer på en gång.

Har tänkt på dig hela dagen nu, hoppas tentan gick bra. Men de vet jag att den gjorde, du är ju så duktigt!

Njut av helgen nu!

Puss

2009-11-06 @ 14:58:02
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0