Trevliga helgen

Då var det söndagkväll och det känns dags att summera helgen.

Mamma kom i fredags på eftermiddagen och vi fixade ett par saker innan vi landade hemma hos oss för en drink och lite mys. Sedan middag tillsammans med bror på Taverna här i Uppsala. Jättegoda pizzor fick det bli innan en råkall promenad hem.

Lördagen bestod i en tur på stan där jag som skulle köpa mig lite baskläder endast hittade ett tyg till bordsduk och mamma som skulle köpa gardiner fick flera julklappar inköpta. Hon är duktig på det där med julklappar min mor, både på att komma på bra saker men också att handla i god tid! Kan det ha med julkärleken att göra? Lunch med bror på stan, och sen lite traditionellt fika på Ofvandahl´s. Sen somnade vi båda i soffan när vi var hemma igen.

Middag blev det tillsammans med svägerskan Malin, svärmor Pia, mamma, jag och svärmors syster Titti! Alla fem åt jättegod Black and White. Hann också med ett snabbt besök hos svärmors kusin Yvonne :)

Efter god frukost imorse så blev det en liten shoppingtur. Första anhalt blev Himla Outlet där jag köpte en så söt kanna och en liten skål.


Efter det åkte vi ut till Bälinge och butiken Biskopsgården. Blev en eller två små saker med där ifrån också :)

www.biskopsgarden.com

 

Nu blir det strax taco-film-kväll med bror och flickvän samt älskade Mikael :) Det blir ett bra avslut på en bra helg. Sen väntar ny spännande, och som vanligt fullspäckad, vecka!

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Tack för en jättemysig helg!! Vet Du att "Julen är ingen helg - det är en känsla"......

Kram mammsi

2009-11-15 @ 17:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0