Fredag ♥

Jag säger det inte idag (det där om att tiden går fort och att det reeeedan är fredag. Igen.)

Mornarna denna vecka har varit för jä*liga. Kanske det är mörkret, men jag har legat varje morgon och känt efter om jag inte är lite sjuk eller att jag nog inte har föreläsning. Väl uppe ur sängen är det lätt igen. Det måste bli ändring på detta till nästa vecka!

Hade en sjysst föreläsning och sedan blev det en lång skön promenad tillsammans med Hanna. Fick mig en rejäl dos frisk luft. Det har varit en bristvara denna vecka.

Nu väntar lunch och sedan till Örebro på eftermiddagen. Imorgon fyller jag år. Tänk att man ska få vakna hemma hos mamma och pappa igen på födelsedagsmorgonen. När kan det ha varit senast? 4 år sedan? 5?

Har i alla fall avslutat denna vecka med att vara lite produktiv med kortare möten och dokumentering.

Nu önskar jag er en riktigt skön helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: nettsi

Välkommen hem!!!!

Här finns förutom glada föräldrar massor med paket,

fondu och fläskfilegryta

KRAM

2009-10-16 @ 12:12:44
Postat av: karin

GRATTIS i förskott Jossan! Det låter verkligen som att du kommer få en härlig helg hemma hos familjen med paket och fläskfilegryta! :) Hälsa alla så gott! Massa grattiskramar från Karin.

2009-10-16 @ 14:32:36
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0