fullt upp

Ja. Jag har inte skrivit på ett tag. För det händer så mycket hela tiden och ja, just tiden räcker inte riktigt till. Men det är riktigt roligt!

I helgen var Linnea här och det var superkul att få tillbaka sin Uppsalakompis :) Vi hade en kul utekväll och en soft dag efter med en sväng på stan och good lunch :) Resten av helgen ägnades åt mys och IKEA-besök samt ett välbehövligt träningspass.

Idag är det ju måndag igen och måndagar innehåller som bekant en hel del! Var på universitetet mellan 9-18 för att sedan ha ledningsmöte mellan 18-20. Nu har jag pluggat lite för imorgon väntar ett nytt webseminarium från 9-21. Jo. Jag har att göra.

Men! På onsdag bär det av till Linköping för att reka deras mässa. Spännande och kul! Tillbaka torsdag så jag gissar att den här veckan blir kortare än någonsin. Är det möjligt? Jaja. Ett gott tecken är att om tiden går fort har man kul. Är det inte så?

Nu blir det tv, dusch och sen tidigt i säng så att jag är laddad imorgon!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0