Gott gott

Igår åt vi lyxmiddag enligt mig. Kantarellsoppa, nybakt bröd och rött vin. En vanlig måndag. Det blir väl inte roligare än man gör sig?

Första delen på seminariet är nu inskickat och jag har ätit lunch: tonfiskmackor á la Jossan. Nu är det ett glas oboy som gäller och till eftermiddagens andra del på seminariet väntar detta:


www.nyttihyllan.se/olw´s-minimellan/

Ja. Det blir lätt så att man äter när man pluggar, men jag har hört att hjärnan behöver energi emellan åt :)

Hoppas att er dag är bra så här långt :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Energi - ja - men inte cola!!!! det vet Du ju mitt stora hjärta

2009-10-20 @ 17:10:28
Postat av: Nettsi

Har Du ätit nötter & cola hela veckan???

2009-10-23 @ 09:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0