Konstig vecka

Jag vet inte om man kan skylla det på höstdepressioner men det har varit en konstig vecka. Fredag igen och jag har haft fullt upp hela veckan, samtidigt som det känns som om jag presterat noll. Det känns tråkigt. Skolan har blivit lidande, inget vettigt plugg på hela veckan och tentan är om två veckor. Inget mera uppsatsfix trots att vi borde varit igång för länge sedan. Tur att Carro drabbats av samma sak denna vecka. Lite mindre dåligt samvete får man i alla fall. Sen är det projektet. Visserligen ägnades stora delar av denna vecka till det, men ändå känns det som om det är så lite som presterats. Som om de sakerna jag gjort ändå inte varit tillräckligt bra.

Nu är det fredag förmiddag och jag ska nu köra på som en galning med en massa bra saker innan jag ska ta helg och ut och äta middag med Stina.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Lilla gumman! detta låter verkligen inte likt dig. Är dock säker på att det inte är höstdepression, bara en allmän högst tillfällig svacka!

Trevlig helg.

2009-10-23 @ 11:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0