renovering

Jag har gjort om lite på min blogg. (Tryck på tangenten F5 om det inte syns). Alldeles själv och jag är jättestolt. För visst blir man stolt över sig själv även när det inte är så stora saker man presterat. Jantelagen brukar ju peka på annat, men jag tycker man ska vara stolt över det man gör.

Imorse blev det en del pyssel på mailen för att städa upp den. Sen tränade jag och tog en lunch på Norrlands med Carro, jättegod lax med fetaostsås och hemgjort potatismos. Sen skulle jag hem och plugga, och först nu är jag klar. Ibland är det svårt att få tummen ur.

Om en liten stund ska jag hem till Christoffer tillsammans med Hanna och Madelene. Vi har middagsmöte och ikväll ska vi prestera. Jag är mässansvarig till en hyfsat stor arbetsmarknadsmässa i februari och det finns jobb att göra kan man säga. Men det är jätteroligt :) En mysig (och förhoppningsvis kreativ) kväll väntar.

Ha en mysig kväll ni med!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0