Bra dag!

Det har varit en riktigt bra dag idag. Jag vet inte varför men jag tror att det handlar om 90% inställning. Jag vaknade hur trött som helst, men med lite extra piff framför spegeln och väl på seminariet kl 8 så var jag bara glad. Hade inte förberett mig speciellt bra, och ändå gick det bra. Dagen har bara flutit på, varit glad och social men kul möten och lite plugg.

Nu hade jag laddat för att sätta mig vid tvn. Titta på idol och Vuxna människor kl 21, men vår box har tydligen lagt av. Det är skit att det händer på slutet av en annars så bra dag. Jag gillar verkligen inte Borderlight. Inte direkt första gången det krånglar och supporten är kass. Man får ringa och felanmäla och sen hoppas på att de ringer tillbaka. Ännu har ingen ringt på snart 1 timma.

Ja. Jag sitter här i stället. Proppmätt och lätt illamående av godis. Men. man kan inte få allt.

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0