En extra kram

Det vill jag ge till min mormor idag!

Mormor, du är fantastisk och jag vet att du sliter mycket för att få vardagen att gå ihop för dig och morfar. Jag beundrar dig som uppfostrat 4 barn och tagit hand om alla oss 12 barnbarn på ett jättebra sätt. Vi har alla dig att tacka för så mycket. Pannkakor, fisk med grejsomojssås, hämtningar, barnpassning, marknadsgrytor, loppisfynd, torpet.. Ja. Listan kan göras lång.

Om det är någon som inte uppskattar min mormor så är det absolut inget fel på mormor utan den andra personen.

Glöm inte det mormor. Du är fantastisk precis som du är.

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Du är också fantastisk Jossan!!!!! Du har verkligen koll på läget

Kram & trevlig helg!

2009-09-11 @ 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0