extremtrött

Idag var det måndag. Då menar jag verkligen måndag. En riktig måndags-måndag. Tröttheten var total. Hos alla som jag kunde se. Träffade min grupp på morgonen för att jobba med dagens assignment. Alla lika trötta och sega. Men vi fick fram ett resultat i alla fall. Sen hade vi föreläsning mellan två och fyra. Olidligt tröttsamt. Bra och intressant, men tiden gick såå långsamt.

Nu är jag hemma och måste ta en snabb powernap för att orka läsa det som måste läsas. Sen blir det hem till bror ikväll och titta på Gais-ÖSK! Hejja Örebro!

Kram

Kommentarer
Postat av: BigSis

Meeen Jossan, du var ju hos mig med.. Skrutt på ÖSK..

2009-09-28 @ 23:06:43
Postat av: Nettsi

Önskar att jag inte kostat på mig mat och vin på O´Learys.... Vilken förfärlig match

2009-09-29 @ 10:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0