Hej då sommaren

Hej där!
Vilken dag man har haft! Hela dagen på stan tillsammans med en massa andra uppsalabor som var ute. Det är kulturnatten ikväll och redan på dagen idag bjöds det på kultur :)

Blev lite shopping. Höst shopping så nu är det dags att säga hej då till sommaren. Det blev två långärmade t-shirts. Ett par örhängen. Och sen, en så underbart söt tröja från French Connection. Den är svart, finstickad och i ryggen är det små rosetter. Lyckliga jag!

Efter det var det dags att rensa hemma. Vi har sorterat bland halsdukar, mössor, vantar och raggsockor. Hängt upp alla jackor, undan med sommarsandalerna och fram med hösten. Även min garderob fick sig en omgång och alla sommarens och vårens toppar är nu rena, vikta och lagda längst bak i garderoben. Kan någon se ett genomgående tema på mina sommartoppar?

 

Randigt var det kan man säga. Nu blir det inga mera ränder i höst. Nu satsar jag på enfärgat. Svart, mörklila, grått.. Halsdukar och mina älskade kängor. Okej. Det är inte riktigt dags en. Men jag är beredd!

 

Nu blir det mys framför tvn. Sen börjar vi uppladdningen inför imorgon då vi drar till Stockholm för att se Hammarby - Örebro på Söder Stadion. Heja Örebro!

Ha en trevlig kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0