Hufvudstaden

Igår var det en riktigt kul dag. Projektgruppen åkte till Stockholm där vi besökte KPMG för kick-off med projektet. Vi fick höra lite mer om projektet och KPMG fick berätta lite. Sen hade vi grymt bra möten, en riktigt kul go cart eftermiddag (jag var inte bäst, men inte heller sämst) som var sååå kul. Sen blev det tillbaka hem till Uppsala för middag och fest på Stockholms nation. En så lyckad kväll.

Mindre lyckad dagen efter. Idag alltså. Tung i huvudet och allmänt bakis, men jag ser verkligen fram emot en skön helg. Första veckan är avklarad på kursen, kick-off har det varit och nu blir det helg.

Som jag sa. Den här hösten kommer att bli grymt bra!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Önskas: Morgonbild på Jossan.....

Kram och trevlig helg

2009-09-04 @ 13:52:22
Postat av: HelloNicki





Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki



2009-09-04 @ 15:06:39
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0