Lördag

Igår kväll var det inte många själar här hemma. Micke var, tillsammans med min bror, på Whiskey- och ölmässan i Stockholm och jag var på ekonomernas modevisning. En riktigt kul kväll som inleddes med drinkar på Ågatan och sedan modevisning och mycket dans på V-dala nation. Idag ömmar trampdynor och hälsenor. Klackar är inget jag är van vid. En riktigt kul kväll!

Imorse cyklade jag och M till stan och inhandlade lite mat. Sen lagades det lunch och som gäster hade vi Mickes bror och fru! Det var en jättemysig lunch. Alltid kul att ses! Sen gick vi en promenad ner på stan. Snacka om att det kliar i shoppingfingrarna när kontot är välfyllt igen och höstgarderoben gapar tom (nästan i alla fall). Men, det blev inget.

Nu blir det i stället mys i soffan med varsin tidning. Vill önska er en trevlig lördagskväll. Imorgon kommer mamma, mormor och morfar! Hurra!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Tom garderob - hur kan det vara möjligt???????

2009-09-26 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0