Lördagsmys!

 

God morgon från oss!

 

Som ni ser har dagen börjat mycket bra. Good frukost i lugn och ro med TV4 nyhetsmorgon och SvD :) Nu ska vi ut på stan en sväng. Se om man kan uppdatera garderoben lite.

 

På tal om att göra oväntade saker. Igår skänkte jag pengar till "Min stora Dag". Ni har säkert sett reklamen med den lilla asiatiska flickan som är så söt att man dör. Jag gråter alltid lite när jag ser den reklamen, men igår gjorde jag äntligen slag i saken. Skänk lite pengar du med. Det finns de som behöver dem bättre. Min stora dag, Unicef, Rädda barnen.. Mycket att välja på. Då kan man njuta av helgen med lite extra gott samvete.

 

STOR KRAM!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken härlig lördags frukost :) Ser riktigt gott ut.

Du är en snäll människa du Josefin, du får tänka att du hjälper den söta lilla asiatiska flickan nu. Hoppas du fick med dig något fint från stan!

Puss

2009-09-12 @ 17:18:18
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0