Mysbesök

Det är en snorig dag och jag är tung i huvudet och allmänt trött. Och sen en massa plugg på det. Allt man vill är att krypa ner under täcket, dricka te och läsa en bok. Men nu är jag strax på väg till skolan för mera plugg. Måtte det bara gå snabbt.

Hade nyss mysbesök här och det betydde mycket! Mötte Signe vid universitetshuset. Så promenerade vi till stan där vi skulle äta mat. Helst av allt ville Signe äta hemma hos oss. Korv. Köttbullar och pannkakor. Det blev både korv och pannkakor. Sen har vi tittat på film och myst i soffan. Det är gosigt att ha en sån mystjej i knäet som verkligen njuter av att vara ledig från syskonens konkurrens. Tack för besöket!

Nu ska jag pallra mig till skolan igen. Sen ska jag kurera mig resten av kvällen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Jag kan ockå tänka mig mysbesök av såväl mitt lilla som mitt stora hjärta.....

2009-09-23 @ 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0