slut.

Jag är slut som artist.

Säckade ihop hemma i soffan med datorn i knät. Fullt ös hela dagen med assignments, rapporter och presentationer. Direkt efter det på möte och nu hemma igen. TVn som sällskap. Behöver ljud, röster. Efter en intensiv dag med människor omkring en hela dagen blir det onekligen tyst hemma. Lite för tyst. För älsklingen är i örebro ikväll och jag har en massa mer att plugga ikväll. Jag orkar verkligen inte.

Det blir nog bara lite förberedelser inför imorgon. Jag är slut slut slut. Men glad. För jag är en del av något stort. Men nu är jag trött. Just precis nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Aldrig att du är slut som artist!!!!

2009-09-15 @ 08:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0