Status

Status hittills:
Jag har inte hunnit tänka så mycket negativt. Åt lunch med Carro och pratade träningsplaner och mycket annat. Vi ser positivt på träningens tilltänkta resultat och inte negativt på att gymkortspriser är ofattbart höga!

Grupparbete i skolan. Jag ser inget negativt med det alls. Rår åt mig två områden som jag ska fokusera på och tänker: kul! Jag kommer göra detta bättre än alla andra. Tänker alltså inte: shit. Vad innebär detta? Vad exakt är det jag ska göra?

Kommer hem. Pluggar lite. Tänker att det är roligt att skriva snabbt på datorn och inte att det är sjukt tråkigt att varje vecka läsa en massa akademiska artiklar.

Måste ringa samtalet igen. Tänker först att det är jobbigt och nervöst, men ser det sedan med positiva ögon: Han svarar nog inte den här gången heller. (Jag hade rätt! pust!)

Nu ska jag gå iväg på möte. Inga tvivel. Det blir kul. Jag kan inte ens låtsas att det finns negativa tankar. Min grupp är obeskrivligt bra, roliga och mysiga. Det tackar vi för.

Tummen upp till: MAMMA! Bra tänkt. Om du måste jobba över kanske pappa hinner laga middag!

So long!
Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Man kan göra mycket bra med en positiv inställning=) Bra jobbat Jossan!

PUSS

2009-09-08 @ 20:32:11
Postat av: Nettsi

Idag är det faktiskt lite mörkt ute - det är bra för då syns inte fläcken på den svarta tröjan!!!

2009-09-09 @ 07:49:34
Postat av: Birgitta

Gör något ritkigt busigt och oväntat idag! Det är du verkligen värd. Det är sånt man kommer ihåg sen...

(jag har massor med tips!)

2009-09-09 @ 09:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0