Svettigt

Intensiv dag. Men visst gillar vi det? Tänk så mycket man lär sig, växer och glädjs!

Seminarium. Gah. Jag säger det igen. Det är förbannat svårt att diskutera på engelska. Skit i uttalet, ordböjelser och grammatik. Men om man inte ens kommer på orden? Det är en enorm frustration att känna att man har något att säga, till och med något riktigt vettigt för en gångs skull, men man får inte ut orden! Men jag tror det gick till slut. Snälla Bart, från Holland, sa att han tyckte som jag. Tur att någon förstår mig :)

Har sedan varit hemma och pluggat. Jagat mister X som verkar oanträffbar i alla situationer. Han vet inte vad han missar. Sen har jag tragglat och tragglat. Med en uppgift i skolan så klart. Jag vet vad jag ska göra och vad jag vill få fram, men återigen vet jag inte hur. Jag gissar att man växer som människa av det också. Jag hörde en gång så här: "Det är när man känner som mest frustration över något som man faktiskt precis håller på att förstå det". Jag tror på det. Stenhårt.

Nu har jag joggat och jisses så tung kroppen var. Men efter lite svett och en dusch är jag nu laddad för Sveriges match mot Malta. Go Sverige. Vi får inte missa VM!

Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så duktig gumman =)

Hoppas du får tag i mr X snart, samtalet kommer du klara galant. Snart dags för mig o komma till Uppsala o hälsa på dig! När är ni lediga?



Puss

2009-09-10 @ 11:06:21
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0