Torsdagskväll

Jaha. Den här dagen blev ju mycket bra. Det handlar nog bara om inställning trots allt!

Gick upp och åt frukost i lugn och ro. Satte mig sedan vid datorn där jag fick reda på att dagens föreläsning var inställd. Ringde och bokade klipptid och fixade med en massa viktiga papper och mail. Snyggade till i lägenheten och lagade lunch. Sen kom Stina och lunchade med mig. Kaffe och bullar hann vi med också. En riktigt mysig lunch med massa klokt prat. Tack vännen, det hjälpte!

Sen hade jag möte tillsammans med min bästa grupp. Det blev lite halveffektivt, men det var mysigt och roligt.

Nyss kom jag hem från klippningen. Skönt. Tagit bort det värsta slitna och rejält uppklippt! Skönt. Numera har jag en frisyr igen. Vet inte hur jag tänkte när jag ville ha allt jämnlångt. Det var ju supertrist! Friöser stylade till mig ordentligt också :)

Nu sitter jag och väntar på att älskade ska komma innan för dörren. Sen ska vi nog försöka åstadkomma en middag. Sen blire mys för hela slanten! Imorgon är det fredag igen. Hurra!

Här är lite bilder också.



Signe hemma hos mig i tisdags, snygga jag just nu och morgonens reklam. Är det verkligen jul så snart?

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Vilka fina tjejer!!!!

2009-09-24 @ 18:57:48
Postat av: Matilda

Den lilltjejen känner jag minsann igen? :-)

Vad fin du blev i håret!!



Ja du måste VERKLIGEN undvika honom. Vi funderade nästan på att bussa Uppdrag Granskning, eller Sverker i Plus, på honom... morrrrr! Ska verkligen försöka komma på hans namn!

Men du kan ju ta det säkra före det osäkra och gå till en kvinnlig istället! :-)



Eeze, det kanske man skulle införskaffa ja!



Kram M

2009-09-24 @ 22:13:49
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0