God förmiddag!

Hej sköna söndag!
Solen kämpar sig fram och vi har haft en lugn skön frukost här hemma. Snart ska jag komma igång och fixa! Det blir IKEA-besök för det ska köpas klädlådor och sedan ska jag hem och rensa. Jag har bestämt mig för att det är vår nu så därför ska vinterkläderna bort och ner i förrådet. Och om de ska få plats i förrådet så måste även det struktureras upp. Sen måste det nog bli lite städ också efter att ha kikat på Nyhetsmorgons städinslag.

Så. Nu ska jag sätta fart!
Puss till er!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha, kollade oxå på nyhetsmorgon. Mitt uppdrag för dagen blir till att köpa en rotborste och fixa golven:)

Vi får se till att ses snart igen, det blev verkligen en snabbis igår. Hoppas att ni hade en fortsatt bra shoppingrunda.

kram!

2010-04-11 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0