Ledig fredag

God förmiddag fredag!
Idag har jag en ledig fredag. Efter en halv veckas påskfirande med konstant ätande blev det ett par dagars jobb hos Micke. Det var faktiskt roligt att komma tillbaka, hade inte varit där sedan i somras för att jobba så dagarna gick snabbt. Människorna där är så roliga men samtidigt känner jag att jag måste börja leta nya jobb. Jag både vill och bör hitta ett jobb som hänger ihop med min utbildning. Men det är svårt vill jag lova!

Idag blev det i alla fall sovmorgon och en lugn förmiddag. Nu ska det drickas kaffe och sökas jobb för hela slanten innan det blir en låååång promenad för att jaga bort allt påskgodis innan jag ska ta fredagskväll och bara mysa.

 

Ha en BRA fredag allihopa!
Kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Snygg kopp !!

2010-04-10 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0