Energi!



Man kan säga att dagen har varit varierande. Minst sagt.
Vaknade och kände mig som en pantad burk, tom och alldeles tilltryckt. Ställde in förmiddagens planer, tog en lugn frukost och somnade om. Sen fick det vara nog!

In i duschen och en massa piffing framför spegeln och jag kände mig redo för dagen! Men snabba glada steg mötte jag Stina för att gå på CV-granskning. Jag blev på tok för bortskämd med lovord för mitt fina (!) CV. Jag blev så glad och livet kändes så lätt samtidigt som jag blev taggad och peppad för att söka jobb!

Stina och jag firade med en lunch/fik på Ofvandahls och pratade. Hon är en fin vän min Stina! Sen promenerade vi ut i solskenet och jag gick en snabbis på stan, postade lite brev och gick förbi skolan för att lämna ett kuvert. Där småpratade jag länge med lite personal som jag träffat genom mässan och jag kände mig bara så glad och trevlig! Resten av dagen var lika dan. Jag har fixat och fnulat här hemma och livet känns bra.

Jag tror det mesta handlar om inställning. Att man måste tro att dagen kommer att bli toppen. Då får man ofta rätt!
Kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

God morgon!!

Det otroligt vackra landskapet har idag förvandlats av REGNET!!! Men - det finns väl något possitivt i det också- Men jag är faktiskt inte trött på vintern!!

Kram och trevlig helg

2010-02-26 @ 09:31:59
Postat av: Anonym

uppdaterings dax

2010-02-28 @ 16:20:58
Postat av: karin

vad härligt det låter! go jossan!!

2010-02-28 @ 21:15:26
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0