Tack och hej!

Så kom vi då hem från underbara Sälen. Mycket snö och strålande sol bäddade för underbara dagar i skidbacken. Alltid lika roligt att åka skidor :-) Sov mycket, bastade och åt god mat. Precis som det ska vara under en minisemester.

Idag är det tillbaka till verkligheten och nu måste jag verkligen köra på med plugget så att jag kommer ikapp någon gång. Det blir mycket lektioner idag och sedan lite plugg hemma där emellan. Jag har ju trots allt laddat batterierna med sol och snö så nu ska jag nog vara redo för en ny spännande vecka!

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: nettsi

Härligt att Ni är så nöjda!!! Ni prickade verkligen in rätt helg. Vi ses i morgon

kram

2010-02-15 @ 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0