Tillbaka..

.. till verkligheten. Så känns det just nu. Jag har skrivit in mitt nya schema i kalendern och jagar febrilt efter mina böcker från A-kursen som tycks vara spårlöst försvunna. Typiskt. Men så går det när man enbart har haft en enda tanke i huvudet sedan jullovet. Kontaktdagarna 2010 är över. Tillbaka till plugget.

Idag fick jag mig en lång promenad tillsammans med min vän Stina. Vi promenerade i Gamla Uppsala Högar. Fint! Massor med snö, sol och människor. 2 timmar frisk luft, samtal och fikapaus. Riktigt mysigt. Sen sov jag ett par timmar till hemma. Jag har sovit mycket den här helgen. Man kan nog säga att det behövdes.

Idag har jag och min kärlek varit tillsammans i 6½ år. Det är länge men fortfarnade lika underbart. Vi har så himla roligt ihop. Jag tror mycket beror på det. Vi har firat med att försöka återställa vår lägenhet till vårt hem.

Hoppas att ni får en mysig söndagskväll. Missa inte "I en annan del av Köping". Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0