Middagssällskap

Jag har suttit i min ensamhet framför datorn sedan jag kom hem från mötet. Min sambo stannar i Örebro över natten då han varit i södra Sverige under dagen. Jag förstår honom att han inte åker hela vägen hit ikväll. Men det är klart att det blir lite ovant ensamt när han inte är här, i vårat hemma.

Jag fick lite sällskap till middagen i alla fall. Lars Winnerbäck. Jag vet inte om jag är såld på den här plattan. Tycker nog att det mesta är lite för likt de låtar han redan gjort en gång.

 

Nu ska jag återgå till mitt pyssel här vid skrivbordet. Tror jag lyssnar på juldagens Spotifylista i stället :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja eller hur, det kräft så lite för att göra någons dag egentligen. HA en trevlig kväll :)

2010-01-12 @ 21:53:16
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Stina

Hoppas du kunde sova gott inatt utan oro o utan Micke! Allt kommer att bli toppen och mässan kommer bli bra, du är ju så duktig.



Juldagens lista borde ha piggat upp mer än Winnerbäck.. Jag brukar börja dagen med att lyssna igenom min "party"lista o då kan de bara inte gå fel :)



Puss

2010-01-13 @ 12:56:23
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0