Nyheter

Härliga söndag infann sig men vi var alldeles för trötta för att gå upp när klockan ringde. Jag var hos Stina igår och fick även träffa Elli som är hemma från USA över julen och Linnea som numer bor i Stockholm. Eftersom att Carro drar till Nederländerna i vår så blir det jag och Stina som får roa varandra :)

God frukost blev starten på dagen; amerikanska pannkakor och gott kaffe! Sedan åkte vi till Plantagen för att köpa en bänk som skulle bli vårt nya soffbord. 200 kr billigare fick vi det för vilket var rena bonusen! Jag har också samlat ihop alla julsaker (exklusive advetsljusstakar och stjärnor), ikväll åker de ner i källaren!



Efter lite fix här hemma åkte vi till Fyrishov och simmade jag och Micke. Riktigt skönt och vi unnade oss bastu och lång dusch efteråt :) Nu sitter vi framför vårt nya bord, däckade av trötthet :) Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Hoppas att mina julsaker också ar sig ner i källaren och inte stannar på matsalsbordet. Snyggt soffbord!

Kram

2010-01-10 @ 16:06:52
Postat av: Emelie

riktigt härlig blogg! :) och fina bilder du! :)

2010-01-11 @ 12:40:31
URL: http://emeliebw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0