usch..

Jag började nya veckan med ett tandläkarbesök. Jag gillar inte  att gå till tandläkaren. Verkligen gillar INTE. Man sitter där lite lätt stressad i väntrummet. Sköterskorna pratar på som om det vore vilken plats på jorden som helst. Men det är det inte! För det är ett väntrum till tandläkaren!
Så blir man inkallad, hälsar på tandläkaren som sitter och nynnar lite. Men hon är bra! Hon är ung och lugn och sköterskan håller en varm hand på min axel och säger att jag ska andas. Så får jag bedövning och bedövning är som en påse godis jämfört med vad som komma skall. Jag tycker inte att bedövningen tar men vi testar ändå. i 3 sekunder ungefär. Sen hoppar jag till för det isar så förbannat. Så jag får en monster bedövning till... Sen minns jag inte så mycket mer förrutom att det fortfarande isade och att jag svettades som en gris...
Nu är jag hemma och bedövningen sitter i än. Känns som om den kanske skulle kunna bedövat en hel häst. Imorgon ska jag tillbaka. Och på torsdag.
Man borde kanske ta hand om sina tänder lite bättre?

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Kära lilla gumman!!!! Undrar var tandläkarrädslan kommer ifrån???? Stackars Dig. Tänker på Dig! Stor kram

2010-01-25 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0