"Vardag"

Snön yr utanför fönstret. Inte trodde jag att snön och kylan skulle stanna så länge! Jag älskar när det är snö, vitt och kallt! Solen tittar också fram lite då och då.

Idag är väl första riktiga dagen efter alla jul- och nyårsdagar men den började lite ovanligt. Micke hade sovmorgon då han skulle till Stockholm och jobba vilket gjorde att jag fick sällskap på morgonen. Sen fixade jag det allra sista med uppsatsen men hann bara skriva ut ett exemplar av tre innan bläcket tog slut. Snabbt i med frukost innan jag fick kila bort till Kopieringshörnan och printa två versioner till. Nu är uppsatsen inlämnad och Fek C-kursen är där med avslutad. Skönt!

Har jobbat med projektet och hunnit med en fika tillsammans med Carro. Eftermiddagen består i möten av många olika slag med många olika personer! Det blir spännande och se hur utfallet blir idag :)

Hoppas att ni får en riktigt bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Känner på mig att Du kommer att få en toppentermin

Kram och lycka till med alla nya spännande utmaningar

2010-01-07 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0