Vintervitt

 

Det är otroligt vackert ute igen. Träden är tyngda av frost och det är ett jättevackert ljus som tyvärr inte fångades på bild genom fönstret :-) Jag sitter här inne vid mitt stora skrivbord och fixar med projektet. Försöker planera saker jag egentligen inte har någon aning om, men det gör det hela ännu mer spännande. Helst ska jag sitta fastklistrad här vid bordet hela dagen och bara vara effektiv. Det blir skönt att kunna bocka av saker på listan när det närmar sig kväll!

 

Hoppas att ni får en bra dag och en extra kram till min mormor som brutit armen! Jag tänker på dig mormor och hoppas att allt blir bättre snart!

Kram


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Fantastiskt vackert ute, hoppas det håller i sig länge!

2010-01-15 @ 08:21:26
Postat av: Goodlife

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-05-04 @ 08:20:20
URL: http://goodlife.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0