Sommarlovigt

Bloggen lever, men har nog snarare sommarlov än sommarjobb :-) Själv jobbar jag på. Har jobbat mer än halva tiden som det är tänkt att jag ska jobba, men det känns verkligen inte så! På ett positivt sätt! Fortfarande känns allt så nytt och spännande och fortfarande finns så mycket att lära. Jag möter nya utmaningar varje timme jag spenderar på jobbet.

Men jag vill lova att det är härligt att jobba på en flygplats med människor som kommer och går, flygplan som lyfter varje minut och resesugna kunder som ska fixa det sista innan resan/semestern. Imorgon ska jag själv ut och flyga -till Ängelholm! Där ifrån bär det av mot Båstad som är en sommartradition för min del. Det blir tennis och fest hela helgen! 

NJUT av sommaren så lovar jag att bloggen kommer att ta nya friska tag efter sommaren!
Kram



Båstad 2009: Bror Johan, Jossan och  sambon Micke


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Härligt med sommarparty!!! Båstad är ingen dum tradition. Saknar det faktiskt!

2010-07-19 @ 10:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0