Jobb!

Redan tisdagskväll!
Igår började jag, efter en mycket bra vecka i Turkiet, att jobba! Jobbar på en BRA bank i Uppsala och jag trivs redan jättebra. Mycket duktiga, hjälpsamma och trevliga människor omkring mig hela dagarna! Jag kan inte så mycket ännu, men jag tror att det kommer att bli varierade och spännande arbetsuppgifter framöver. Och tur är ju det när jag ska jobba fram till mitten på augusti!

Nu har vi just avnjutit en god middag, pasta med räksås på cocosmjölk och lime!
Resten av kvällen njuts från soffan! Det är så skönt att inte ha plugg som hänger över en om kvällarna. Som student är man aldrig ledig då det alltid är en tenta eller ett arbete som väntar på att pluggas till. Nu är det istället lediga kvällar som hägrar! Det gillar jag!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh vad härligt med ledig tid nu för dig! och turkiet, mysigt!!

skoj med bankjobbet också, grattis!



tack för frisör-tipset! ska absolut försöka komma ihåg nästa gång jag klipper mig!



kram

M

2010-06-15 @ 21:52:52
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Bullen

Grattis till jobbet! vi får försöka boka in en uppsalahelg snart nu när vi båda är lediga på helgerna!

Puss

2010-06-15 @ 22:02:14
Postat av: Nettsi

Låter toppen. Kram

2010-06-15 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0