Nytt av det nya

Hej sommar!
Vi har redan passerat midsommar men jag har nog inte riktigt insett att sommaren faktiskt är här. Kanske beror det på att jag är kvar i Uppsala för första sommaren sedan jag flyttade hit. Och att jag därför inte bor på landet. Dessutom jobbar jag där allt är spännande och nytt mest hela tiden. Men på vägen hem från jobbet idag insöp jag alla underbara somriga dofter och insåg att sommaren verkligen är här. Oavsett stad eller om man jobbar.

Två veckor har passerat på nya jobbet och jag har där med börjat på ännu en ny arbetsplats där jag ska spendera mina dagar de kommande 5 veckorna. På Arlanda-kontoret blir det denna gång. En kul miljö att jobba i måste jag säga med kunder som ska till Thailand, Grekland osv. Jag lär mig massor hela tiden och dagarna bara rullar på i allt det roliga. Jag vill lova att jag sover gott om nätterna!

Hoppas att ni fått en bra start på veckan!
Trevlig sommar!


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Underbart att Du är så nöjd , vi vill också bli nöjda genom mer uppdatering

2010-07-07 @ 18:25:24
Postat av: Nettsi

KAnske har bloggen semester..

2010-07-15 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0