Sparlåga

Go kväll!
Just nu går jag på sparlåga. Ingen energi kvar alls! Jag sitter framför tvn nu och blir nog sittande här resten av kvällen :) Vet inte hur jag ska få i mig middag, men det löser sig väl när hungern blir för stor :)

Jag har stått i kassan mer eller mindre själv idag och mer eller mindre hela dagen. Det resulterade i en massa nya intryck så klart vilket gör mig trötter! Men å andra sidan finns inga större planer för kvällen så jag kan gott slöa här i soffan innan jag förflyttar mig till sängen :)

Imorgon efter jobbet bär det av till stugan. Här ska firas midsommar!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hoppas ni får en mysig midsommar!! Vi drar till Tällberg idag:) Jag leker just nu Leila och bakar midsommartårta. Många kramar!

2010-06-24 @ 08:58:46
Postat av: Nettsi

Hoppas att Du/Ni är nöjda med er midsommarhelg.

Välkommen till arbetslivet.

Hoppas att Du får en bra vecka. KRAM

2010-06-27 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0