Bättre!

Idag har jag en bra dag! Vaknade utvilad trots en bisarr konversation som ägde rum utanför fönstret i natt av två personer som förmodligen var påväg hem från krogen. Men det var härligt med öppet fönster under natten, man sover så mycket bättre :-)

Efter en utdragen frukost framför nyhetsmorgon satte jag igång med plugget och idag har det gått riktigt bra. Kanske för att jag sätter det i relation till gårdagen där jag till 80 % tittade på serier och till ynka 20 % pluggade ;)

Fick också en promenad tillsammans med Emmy och ett par fler fräknar på nosen. Nu har jag återgått till mitt plugg igen och försöker översätta kinesiska texter till svenska. Hurra! Det går, om än lååångsamt ;)

Hoppas att ni också har en BRA onsdag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Visste väl att det skulle lotsna.

Kram o lycka till

2010-03-24 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0