Eftermiddagslängtan



Peking 24 mars förra året..

Hoppas att er dag varit bra så här långt nu när det närmar sig eftermiddag/kväll. Själv har jag faktiskt pluggat ganska duktigt även om det mesta är repetitionsplugg från A-kursen. Har hunnit med lite fika i solen också och det mår man bra av!

Nu ska jag snart gå iväg på en föreläsning. Lite segt att ha föreläsningar kvällstid men kursen jag läser är oerhört intressant och då kan man ju stå ut. Den heter Kina idag -ekonomi, samhälle, politik och kultur. Det ger mig mycket mer förståelse för landet så här i efterhand. Måste erkänna att jag längtar tillbaka till Kina nu. Har lite abstinens för att få åka dit. Får se om det hinns med i vår eller om det helt enkelt får bli till hösten!

Kram


Kommentarer
Postat av: Nettsi

JAAAA - Kina blir bra!

2010-03-22 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0