Studier och sol!



Hej på er!

Man blir ju lite konstig av det här vädret måste jag säga! I lördags 10 + och vårvärme, igår snöstorm och marken täcktes på nytt av ett tjockt snötäcke. Idag är det plusgrader igen och snön smälter sakta bort igen. Knasigt är det men det är väl svenskt väder i ett nötskal :) Jag är glad i alla fall för solen skiner och himmlen är blå! Uppsalas kyrkotorn tornar upp sig utanför mitt fönster och jag är minst sagt lockad av att ta mig ut.

Idag började jag mitt tentapluggande. Går igenom läroboken kapitel för kapitel och har gjort upp en plan för hur jag ska ta mig igenom allt innan tentan på lördag. Jag hoppas att det kommer gå bra, bara jag får G så är jag nöjd :) Omtentor är ingenting för mig!

Hoppas att ni kan njuta av solen idag!
Stor kram!


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Klart att du får G. Håller med om att omtentor är inget att samla på.

Kram o lycka till

2010-03-22 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0