Grattis älskling!



Grattis till mitt hjärta på födelsedagen!

Det är en underbar människa som jag lever tillsammans med om dagarna och har lyckan att få somna bredvid om nätterna. I 6½ år har vi varit tillsammans och det kommer att bli många många till!

Jag älskar dig Mikael!

Vi har firat lite på morgonen. Jag gjorde frukostbricka med svenska flaggan och blomma och lite paket. Sen blir det mer kalas i kväll OCH imorgon :) En sån tur vi har men en massa fina släktingar runt omkring oss!

Kram


Kommentarer
Postat av: nettsi

Mysigt att få komma på kalas!!

2010-05-12 @ 19:03:47
Postat av: Antwerp

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-08 @ 10:12:51
URL: http://antwerp.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0