Råkade

God morgon soliga onsdag!
Hjälp så snabbt veckorna går på våren. Men det händer samtidigt så mycket spännande saker i vårt liv just nu så det är inte så konstigt att dagarna passerar!

Jag inledde morgonen med tvättid efter frukost. Och när de första maskinerna var igång så skulle jag snygga till lite i tvättstugan. Detta berodde mest på att personen innan varken tagit bort ludd från torktumlaren (vilket jag tror kan leda till brand :S) Dessutom hade h*n (jag antar oftast att det är en han som smutsar ner) inte torkat upp allt slöljmedel som fanns här och var över hela tvättstugan. Så jag råkade, helt sonika, att städa hela tvättstugan som nu är som ny!

Egentligen borde jag ha pluggat mellan tvättvarven men det är alltid roligare att städa än att plugga. Så plugg får det bli efter lunchen i stället :D

Hoppas att du får en solig och skön onsdag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Ingen har råkat komma förbi och städat på gamla vintrosavägen

Kra du duktiga tjej

2010-05-19 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0