Inte roligare än så..

Jag sitter på sambons jobb och pluggar. Han är inte ens här utan på möte hela dagen. Kanske lika bra, då får jag fokusera och kan dessutom sno hans arbetsplats. Jag skriver uppsats just nu. Det blir liksom inte roligare än så just nu. Inga roliga bilder att delge, för det är bara trista böcker (bild-mässigt) och detta är ju vad jag kommer göra fram till jul :)
.
Men, på söndag är det första advent! Som jag längtat! Då kan man ju jula till det riktigt ordentligt med ljusstakar, pepparkakor, ljus och kanske lite julgodis :) En och annan tomte får nog också kika fram ur lådorna!
.
I helgen bär det av till Örebro igen. Ska umgås lite och få lite julstämning på en marknad eller så. Vem vet. Men, till dess får det bli lite mer effektivt plugg :-)
Hoppas att ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

ja prova vettja, skadar aldrig att testa något nytt ;-)

2010-11-26 @ 17:07:52
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0