Gammalt och nytt

Livet just nu alltså. Av och på. Gammalt och nytt. En fot i vardera liv. Fast att de båda är mina egna. Jag befinner mig i en fas som förmodligen är den mest oklara någonsin. Jag pluggar min allra sista termin på universitetet. 4 år av studier här i Uppsala är snart över, om bara ett par månader. Det är kurser på hög nivå, man ska prestera bra, och mycket! Mycket nytt och spännande, samtidigt känns det som om man gjort det tusen gånger förut. Jag har börjat träna, igen. Jag träffar nya människor, men de gamla vännerna börjar flytta här ifrån.
-------
Jag ska söka jobb. För i mitten på januari är jag ju inte längre student. Jag ska arbeta. Tjäna min första månadslön. Betala av på CSN, lära mig nya saker. Inga fler spontana sovmornar. Inga sena kvällar på nationerna tillsammans med vänner, eller sköna hemmadagar. Vad gör jag om 10 år? Vad gör jag imorgon? Vart befinner jag mig om 3 månader? Jag vet inte.
-------
Men jag känner mig ändå lycklig ♥

Kommentarer
Postat av: Stines Drömhem

hehe ja det kan jag hålla med om, har du provat LCHF kost? då får man äta goda saker hehe

2010-10-14 @ 18:14:06
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Spännande tillvaro!!! Ta en dag i taget. Kram hjärtat - ses på lördag

2010-10-14 @ 21:50:14
Postat av: Alexandra

Härligt!!! Åh vad jag också skulle vilja plugga ett år eller nåt :)

2010-10-19 @ 22:03:56
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0