önskelista

Nu, eller ja, snart i alla fall, så närmar sig min födelsedag. Jag har en fin förmåga att skriva långa och detaljerade önskelistor. I år tog jag det ett steg längre, men fina bilder på sakerna som jag önskar. Funderar redan nu på att vidareutveckla detta till nästa år (trots allt 25 år då) till en interaktiv lista av något slag. Hmm...
----------
Nu är det äntligen fredag igen! Jag ska väl läsa lite kurslitteratur innan jag slänger mig i soffan för resten av eftermiddagen. Jag är fortfarande förkyld så jag undkommer alla eventuella tankar på träning. Tackar.
----------
Kram!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Bra att Du ska fira ordentligt Jossan. Och många paket vill man ju ha. Kram & trevlig helg !

2010-09-24 @ 17:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0