Jag vet!

Jag är alldeles för dålig på att uppdatera! Men snart är första arbetsveckan avklarad och jag vill lova att jag är helt slut när jag kommer hem. Har varit nära att somna kl. 20 varje kväll i soffan. Men det har blivit bättre och bättre ju mer rutin jag får :) Det är i alla fall himla roligt på jobbet! Så nu ska jag avsluta min frukost och knalla iväg.
.
I helgen blir det Örebro. Sista rensningen och sorteringen i fina huset. Vi lämnar barndomshemmet för gott. Det är klart det känns både konstigt och sorgligt men jag vet att det är ett steg i rätt riktning för de som behöver det som mest. Ha nu en riktigt bra helg!

Kommentarer
Postat av: ♥ Erika - Mamma till två små ♥

nej jag jobbar inte med inredning men jag var på mässan ändå ;-)



hoppas du får en bra dag! kram

2011-01-21 @ 11:46:03
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Nettsi

Tänk om jag var lika säker på saken som Du....

2011-01-21 @ 21:04:40
Postat av: Sunna

Hej vännen. Hoppas det har gått bra i huset. Sorgligt såklart, men hemmet finns ju där alla dem man har kär finns. Så huset i sig är ju som sagt inte det viktigaste! :)Tyvärr måste jag göra dig besviken och säga att det inte verkar bli ngn bebis nu i helgen, men snart så! Kram på dig

2011-01-22 @ 15:02:50
Postat av: ME

hej!Q haft en bra dag??

2011-01-23 @ 18:07:55
URL: http://mighjertafoto.blogg.se/
Postat av: ME

hej!Q haft en bra dag??

2011-01-23 @ 18:08:07
URL: http://mighjertafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0