Nada!

Gårdagen ägnades åt umgänge med mamma och firande av kusinens examen -läkarexamen! Kan lugnt konstatera att deras examination är lite mer pompig än vår. Jag får helt enkelt ansöka om examensbevis när jag fått betyg på uppsatsen och sen kommer den väl med posten i brevlådan. Mer spännande än så är det inte. Men visst ska vi hitta ett sätt att fira när jag väl har examensbeviset i min hand :)
.
Idag är sista lediga dagen, sista dagen på mitt gamla liv :) Imorgon börjar jag nämligen mitt liv som yrkeskvinna ;) Jobb jobb jobb! Men det ska bli superkul att börja få prestera och visa vad jag går för (och att få lön!) Sista dagen har spenderats på soffan. Bokstavligen. Tillsammans med en bok, duntäcke, Lantliv och Vinterstudion har många sköna timmar passerat :) Det är en bra uppladdning för resten av mitt liv :P
.
Hoppas att ni nu får en skön söndagseftermiddag och kväll! Ladda upp för en ny spännande vecka!
.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0