Mr Wallin

Åh, nu längtar jag tills vi får flytta! Tills jag kan komma hem efter jobbet och sätta mig på balkongen, njuta av solen och bara vara. Wallingatan blir snart vår nya adress! Idag hade jag dessutom visning av vår hyreslägenhet och visst är den fin och vi har trivts jättebra, men nu är det dags att gå vidare! Det är dags att lämna över vita pärlan till någon ny glad student som kan festa hela nätterna tillsammans med alla grannar och få nära till skolan (och betala löjligt hög hyra varje månad!). Vi är helt enkelt klara här!
.
Jag kan också meddela att jag nu är certifierad placeringsrådgivare och får nu ge mina kunder goda råd på jobbet! Bara en sådan sak! Då blir det himla roligt och en lite extra dimension när man jobbar med att få glada nöjda kunder om dagarna! Och på tal om jobbet, hur snabbt går inte tiden egentligen? Imorgon är det fredag igen, snart på slutet av maj och juni som stundar. Håll i hatten, snart är det sommar!
.
Sommaren för min del blir framför allt flytt och pyssel i nya lyan men också lite Båstad och en hel del jobb. Får tre veckors semester i augusti så det kommer nog att bli en perfekt sommar!
.
KRAM till er alla, och lämna gärna ett litet avtryck så blir jag glad :-)

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Förstår att Ni är klara ed studentlivet. Spännande med ny lägenhet !!! Jag är beredd - att bära!!

Känner på mig att det blir en bra sommar

Kram hjärtat!

2011-05-19 @ 21:41:29
Postat av: Frida Grubbström

Åh, jag som tycker ni har den finaste lägenheten av alla! Men det är ju klart, allt har sin tid, och man kan ju inte bo i studentlägenhet vid ekonomikumparken hela livet... Jag bor ju numera i radhus i Lycksele och trivs ypperligt! :)

2011-05-19 @ 22:21:03
URL: http://tjocksparv.blogg.se/
Postat av: Frida Grubbström

Åh, jag som tycker ni har den finaste lägenheten av alla! Men det är ju klart, allt har sin tid, och man kan ju inte bo i studentlägenhet vid ekonomikumparken hela livet... Jag bor ju numera i radhus i Lycksele och trivs ypperligt! :)

2011-05-19 @ 22:21:56
Postat av: JO

Jag kan hjälpa till och bära!

2011-05-20 @ 15:34:52
Postat av: Mormor

En vacker söndags morron,och jag har tre små älsklingar sittande vid TV,vi hälsar alla till dej och kommer och hälsar på så småningom. Kram

2011-05-22 @ 08:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0