Sushi!

.
God kväll!
Äntligen helg igen! Jag var riktigt trött på jobbet idag så det känns extra skönt med helg och tid för lite vila. Ska njuta riktigt ordentligt av sovmorgon imorgon och ta mig ut i friska luften! Ikväll har jag ensam-kväll för Micke är på jobbet och har fredagspub. Jag unnade mig lite sushi till middag, riktigt gott. Men jag kan inte förstå att det alltid ska bli problem när jag köper sushi. Läget är som så att jag inte tycker om alla sorters bitar utan gillar bara lax och räka. Problemet med det är att det inte passar in i restaurangernas paketmenyer. Du ska antingen ta en 7-bitar eller 11-bitar eller vad det nu må vara och i dessa ingår specifika bitar. Helt hopplöst när man inte tycker om! Sist lyckades Micke och jag få med oss 24 (!) bitar med oss hem för att killen i kassan vägrade förstå. Idag fick jag minsann höra att det blir mycket dyrare om jag bara ska ha lax och räka. Men vaf*n tänkte jag, ge mig det jag vill ha och låt mig betala för det! Hur svårt kan det va?
.
Nu är jag i alla fall mätt och belåten och ska börja rensa lite i arbetsrummet inför flytten. Jag har tusen små pryttlar och prylar som fyller alla lådor och kartonger i arbetsrummet. Lika bra att börja beta av i god tid! Poppar lite P3 Star i högtalarna och chillar med en öl samtidigt så jag klagar absolut inte :-)

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Trägen vinner.....

2011-05-22 @ 18:45:00
Postat av: Nettsi

Nu har du väl ätit kart

2011-05-25 @ 23:14:31
Postat av: nettsi

fortfarande sushi

2011-06-09 @ 17:42:50
Postat av: johanna

gött

2011-06-09 @ 18:09:43
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

gott!

2011-06-09 @ 18:16:11
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/
Postat av: rebecca

å vad gott vill med ha sushi!

2011-06-09 @ 18:52:50
URL: http://rebeccajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0