Gräddnos

God kväll!
Idag har jag haft en lång dag där klockan liksom släpar sig fram. Men det är skönt som omväxling till dagarna som annars bara rusar förbi. Och idag var ingen vanlig dag. Hela förmiddagen på jobbet gick ut på att vara Maja Gräddnos. Vi spelade in en liten presentation av vårt kontor inför distriktsfesten och då får man ställa upp lite ibland! Men roligt var det.
.
Just nu har jag avslutat kvällens sovrumsfix. Jag har bredspacklat en utav väggarna i sovrummet. Jag kan inte det där med att spackla. Små hål eller skarvar kan jag väl fixa till, men inte bredspackla hela väggarna!? Tackar för att vi ska tapetsera och inte måla. Då behöver inte underlaget vara heeelt perfekt, bara perfekt ;-) Lite osmart planerat att dra igång sovrumsprojektet en söndagseftermiddag när den ena i hushållet är borta resten av veckan och gästerna kommer på lördag. Men, om jag inte kunde någonting om spackling innan så kan jag desto mer nu! Projektet fortsätter imorgon!
.
Nu ska jag ta mig ett bad och mysa resten av kvällen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Vi ska också bredspackla dotterns rum inom kort och begriper inte hur vi ska klara det, haha :)

2011-11-03 @ 07:48:28
URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hejsan,

kul att ni ska tapetsera om! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-04 @ 17:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0